Nieuw patiëntensysteem bij Andros Clinics
Op maandag 14 november ’22 neemt Andros Clinics een nieuw patiëntensysteem in gebruik. Na maanden van voorbereiding achter de schermen, gaat de overgang naar het nieuwe systeem nu van start!
Ondanks de voorbereidingen en maatregelen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen, kunnen patiënten hier enige hinder van ondervinden.
Tijdelijk telefonisch minder goed bereikbaar
Vanaf maandag 14 november ’22 zijn we tijdelijk telefonisch minder goed bereikbaar. Heeft u een vraag? Dan verzoeken we u vriendelijk om uw vraag aan ons te mailen via info@andros.nl of om uw vraag, wanneer mogelijk, uit te stellen.
Nieuwe MijnAndros
Vanaf 14 november is er ook een nieuwe Mijn Andros, een aangepaste versie van uw persoonlijk online dossier. In uw online dossier kunt u onder andere uw afspraken en belangrijke documenten inzien.
Daarnaast is het dan ook mogelijk om vanuit MijnAndros een verzoek te doen tot het verzetten of annuleren van een afspraak. Meer uitleg over de nieuwe MijnAndros leest u vanaf 14 november via deze link.